2trendy returportal
Her skal du oprette din retursag.
Hvornår skal du oprette en retursag?
● Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af din ordre
● Hvis du skal ombytte
● Hvis du har en reklamation, dvs. et produkt som er gået i stykker eller ikke fungerer efter
hensigten
Log ind til venstre, ved at bruge dit ordrenummer (skriv "SO" først, og indsæt ordrenummer) og dit telefonnummer/e-mailadresse
Du finder dit ordrenummer i ordrebekræftelsen, som du har fået på e-mail. Hvis du ikke kan logge ind med dit ordrenummer, kan du også benytte dit referencenummer, som du har modtaget i din "Trackingmail".
Brug for hjælp?
Oplever du problemer med at logge ind, eller har andre spørgsmål, kan du skrive til vores support på:
support@2trendy.dk
OBS:
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var
nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af
købsbeløbet tilbage. Er de originale tags fjernet fra varen, anses varen som brugt, og af forringet
værdi. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan
det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
For det fulde overblik over vores vilkår og regler, henviser vi til vores handelsebetingelser