2trendy returportal

Her skal du oprette din retursag.

Hvornår skal du oprette en retursag?


● Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af din ordre
● Hvis du skal ombytte
● Hvis du har en reklamation, dvs. et produkt som er gået i stykker eller ikke fungerer efter hensigten


Log ind til venstre, ved at bruge dit ordrenummer (skriv "SO" først, og indsæt ordrenummer) og dit telefonnummer/e-mailadresse

Du finder dit ordrenummer i ordrebekræftelsen, som du har fået på e-mail. Hvis du ikke kan logge ind med dit ordrenummer,  kan du også benytte dit referencenummer, som du har modtaget i din "Trackingmail".


Brug for hjælp?

Oplever du problemer med at logge ind, eller har andre spørgsmål, kan du skrive til vores support på: support@2trendy.dk


OBS:

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Er de originale tags fjernet fra varen, anses varen som brugt, og af forringet værdi. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
For det fulde overblik over vores vilkår og regler, henviser vi til vores handelsebetingelser


Sæt kryds i retur og tryk videre.

Tjek dine oplysninger!

Tjek venligst, om alle informationer, vi har om dig, er korrekte.
Hvis der er fejl i dine oplysninger, bedes du rette dem, da det ellers kan give fejl i forsendelser og kommunikation.

Udfyld venligst i afkrydsningsboksene, hvilke varer sagen vedrører, og vælg derefter den årsag, du synes passer bedst til din returnering.




Du er altid velkommen til selv at sørge for forsendelse af din pakke til os.

I det tilfælde tager vi IKKE et gebyr for at håndtere din retursag.

Det vil dog typisk være en dyrere løsning end dem vi kan tilbyde herunder, da vi har egne fragtaftaler og samtidigt betaler en del af returfragten.
OBS: Det koster 39 kr. at benytte én af de to nedenstående metoder til din retur. (Reklamationer er undtaget)


1. Hvis du har fået leveret din pakke med GLS eller PostNord:

Her kan du downloade din returlabel via linket. Du vil også modtage returlabelen via mail.

Din returlabel sætter du blot på din pakke og afleverer på dit nærmeste pakkeindleveringssted.


2. Hvis du har fået leveret din pakke med Budbee:

Gå til din ordre i Budbee appen og klik på "bestil returnering".

Du kan vælge at få afhentet din pakke på dit dørtrin eller afleverer den i din nærmeste Budbee Box.

Hvis du vælger en Box, vil du modtage en pinkode fra Budbee og have to timer til at aflevere din returnering i boksen. (Skulle du af en eller anden grund ikke nå det indenfor de to timer, kan du blot booke en ny tid i appen.)


Din retursag er nu oprettet.

Vedlæg venligst en seddel med dit ordrenummer i din returpakke.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i original emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Vores mål er at håndtere alle returpakker samme dag som vi modtager dem på vores lager.

Efter din retursag er behandlet, vil du modtage en mail om dette. Det kan tage op til 2-5 hverdage efter vi har behandlet din retur, til at du modtager din tilbagebetaling.

- Hvis du har lavet en returnering, vil du blive krediteret, når lageret har modtaget og håndteret din pakke.

- Du vil høre mere fra os, hvis du har lavet en reklamation.